Everything has a meaning

Lite om dagen nudå. Har i stort sätt bara vart i skolan och sen chillat. Trodde verkligen att vi slutade efter no lektionen och det var liksom första efter lunch. Vad fick jag det ifrån haha? Men sen hade vi bara engelska och so så inget jobbigt liksom. På no lektionen iallafall så fångade vi in massor av djur som jag tog kort på. Asso det var uppgiften haha. Jag och Andrea fick in typ en spindel, en tvestjärt och två sniglar. Fatta hur äckligt det var att fånga in den där äckliga spindeln, bläää haha vi skrek ganska mycket hehe

Men sen kom jag hem bara och åt, chilla, titta på några pll avsnitt och så. Och nu på kvällen så fick jag en sportbh mamma köpte idag så när jag ändå hade på mig den så gick jag ner och dansade haha. Så har stretchat och dansat såklart nyss. 

Snart börjar idol och sen svenska Hollywood fruar. Måste äta glass eller nåt nu för det vart as varmt haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0