you painted black upon the whitest lies

Just nu chillar jag med musik på mitt rum. Orkar inte göra något för är fortfarande förkyld. Jag och min syster flyttade på studsmattan nyss iallafall som hon och hennes kompisar plockade upp igår. Förra året sa vi att vi skulle slänga den i år. Men dom tog upp den ändå. Vi har haft den rätt länge så den går väl sönder. Eller typ allt är redan sönder. Vi hade först nät runt, det gick sönder så vi slängde det. Sen det där blå/gröna eller vilken färg det ska vara som ligger över fjädrarna, det gick också sönder. En del fjädrar är rostiga så våran studsmatta, den är rätt mycket sönder. 

Ska städa idag tänkte jag också. Orkar inte vara med någon för då kanske jag blir mer förkyld om jag anstränger mig jätte mycket. Så får städa och chilla, med hög musik på ;) 
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0