lite sanningar om mig själv

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN LÄNGRE NER.

Jag hatar/gillar inte...

1. När folk inte lyssnar.
2. Tacos och läsk, kan dricka och äta det men gillar det bara inte.
3. Folk som avbryter hela tiden haha.
4. Segt internet.
5. När alla mina kläder ligger på golvet.

Jag älskar...

1. Att blogga när folk läser.
2. Min iphone.
3. Mina kompisar.
4. Musik, dansa och fota.
5. Pengar haha.

Favorit...

1. Film? Filmen LOL.
2. Mat och dricka? Pannkaka och mjölk.
3. Efterrätt? Kladdkaka tror jag.
4. Ämnet i skolan? Typ idrott eller nåt.
5. Låt? Typ push play eller nåt liknande.

Övriga sanningar...

1. Jag är 1.47,5 cm lång, eller kort kanske man ska säga.
2. Jag har 33-34 i skostorlek.
3. Jag vill åka till ett varmt land nu.
4. Jag läser spanska i skolan.
5. Jag går upp 06.25 varje dag när det är skola.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0