Idrott

Snart ska jag ja idrott. Eller ja om typ en timme haha. Börjar ju 8.10. Men vi ska ha ute gympa tror jag, vet inte direkt vad vi ska göra på idrotten. Är väl lite förkyld fortfarande men hoppas det lägger sig.

Sitter iallafall bara och håller på med mobilen. Går väl lite senare till skolan idag antar jag eftersom jag har idrott och dom har inte öppnat dörrarna då, så kommer man tidigt får man vänta.

Sen har jag prov i no. Man skulle göra 9 egna frågor och svara på. Eller man svarar på dom på provet. Och då får man ju inte ha svaren med sig, bara själva frågorna. Så man måste alltså kunna frågorna och sånt. Men tror det kommer att gå bra.

Och igår så förde jag över alla bilder från mobilen till datan, så har inga bilder på min mobil nu haha. Brukar ju alltid ta bilder från min mobil, och orkar inte gå in på we<3it och leta så ni får ingen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0