Danscup snart

Nu har Vendela åkt hem. Följde henne till tåget, eller halva vägen så hon hittade. Men vi dansade iallafall idag och det gick bra. Danscupen är ju på nästa onsdag tror jag så vi måste träna. Vi kan inte bestämma oss för vad vi ska ha för kläder men vi hittar nog på något. Vi hoppade lite studsmatta hemma hos mig och lite andra saker haha. Men hoppas det blir bra.

Orkar inte starta upp datan idag för är så himla trött. Orkar inte göra nåt just nu. Ska äta snart också så kanske får mer energi. Sen vet jag inte när jag ska svara på frågestunden. Har fått ganska lite frågor så kanske inte blir nåt. Men får se nån dag när jag har tråkigt. Men aja ni får ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0