blandat

Hejsan! Nu har jag dansat och så i källaren. Eller egentligen så försökte jag bara stå på händer. Lyckades några gånger så det var bra. Vill kunna stå på händer tills sommar lovet eller nåt sånt. Men måste träna typ varje dag haha. 

Imorgon har vi studiedag. Ska vara med Maya och då får ni se vad vi ska göra, eller har gjort. Så det är skönt. Sen måste jag ju plugga också haha. Har ganska många glosor tills på tisdag i spanska. Typ 35. Men vi får inte mycket  tid alls att träna på och det säger typ alla är jätte dåligt.

Frågestunden nu då. Ska svara på dom kanske på måndag eller nåt. Får se om jag känner för ett video inlägg, annars blir det med text. Hatar att prata i videosar för låter så himla ful. Usch, hatar min röst i videosar. Men får se som sagt.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: vilma

Hatar också min röst, den låter mycket bättre i mitt huvud!! Vad fin bild på hunden, Så söööt ^^

Svar: Ja haha usch! Tack! :D
Adelia Thunstam

2013-05-28 @ 18:55:41
URL: http://vvilmass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0