ben&jerry

Nu har jag kommit hem från dansen. Först gick jag, Anton och Maya självklart till henne. Jag och Anton skulle åka buss och tåg och vi slutade tidigare så annars skulle vi fått vänta på dom. Men vi var hos Maya en liten stund. Sen har vi studiedag på måndag så tog hem spanskan och engelskan. Men självklart glömde jag dom hos Maya så fick åka och hämta dom nu efter dansen. Detta var sista danslektionen för denna terminen. Annars är det bara rep och sånt men detta var sista riktiga innan föreställningen som typ är om en vecka. Rätt taggad men ändå chill.

Sen åkte jag och mamma till affären. Skulle köpa ben&jerry. Eller jag gjorde det. Köpte typ blondiebrownie eller vad den hette. Inte direkt den godaste jag smakat men den var okej. Skulle tagit min vanliga :( Men aja, får äta upp den ändå.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6



Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så mycket!

2013-05-17 @ 18:58:57
URL: http://felicialinneaa.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken är din vanliga BJ?

Svar: Dough-ble whammy, det är typ kakdeg på ena sidan , choklad på andra och choklad sås igenom, så god! Den jag åt nu var jätte äcklig! :(
Adelia Thunstam

2013-05-17 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0