Why walk when you can dance?

Hej! Nu sitter jag i bilen påväg hem från dansen. Det var grymt! Alla körde hårt och vart svettiga! Jobbigaste passet hittills tror jag. Vi gjorde en ny dans , eller vi ska inte dansa den på elevshowen för det är en annan grupp som ska ha den. Men älskar ju den som vi ska dansa där också, men denna var så glad och det gillar jag. Skönt med helg iallafall, eller ska ju dansa imorgon också. Men är helt slut i kroppen, så just nu sitter jag och dricker Loka ( utan bubblor för det hatar jag ) som är iskallt, så gott efter dansen med kalt vatten. Lägger mig nog på soffan direkt när jag kommer hem.

Bilden beskriver mig just nu, trött men ändå glad , och svettig hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0