svaren på frågestunden

Sorry att ni fick vänta men här är svaren:

Varför tycker du att jag är bäst?
Svar: Jaa du, ingen aning

Vilken är den bästa bok/film du har läst eller tittat på?
Svar: Ingen bok, men favvo filmen är "lol" :)

När börjar vi vara igen?
När jag får tid min Maya

Hur många bilder har du på mig? // Maya
Svar: På mobilen har jag +110

Vem gillar du minst i klassen?
Svar: Nästan alla är väl snälla och så men vissa är jobbiga och taskiga

Blont vs brunt hår
Hamster vs marsvin
Svart vs vit
Rosa vs blå
Pizza vs hamburgare (mc donalds isåfall, eller bk)
Äpple vs apelsin
Jordgubbar vs hallon
Sommar vs vinter
Dans vs fota ( älskar att fota med självklart )
Facebook vs instagram
LOL vs Y.O.LO
Foundation vs konciler
Nikon vs Canon
Utlösare vs stativ
Brun vs svart väska
Sandra vs Amanda (finast namn)
Lång vs kort
Bästa årstiden att fota på? 
Svar: Sommar!

Favoritmat? Efter pannkaka ;)
Svar: Fläskfilé och rusti ;)
Favoritfilm?
Svar: lol , filmen alltså ;)
Favoritartist?
Svar: Har ingen favorit sådär ;) Rihanna är ju alltid bra, och Anton Ewald , har lite blandad smak
Högsta dröm?
Svar: Har inte nån dröm sådär, men eftersom jag älskar att dansa så kanske jag skulle vilja resa lite utomlands och dansa kanske, funderar alltid på att skaffa hund när jag blir äldre också haha
Förebild?
Svar: Funderar inte så mycket på sånt :)
Snyggaste kändis killen? haha ;)
Svar: Douglas booth, Anton Ewald

Hur gör du pannkakor?
Svar: Som man brukar, men mina blir alltid extra goda eftersom jag har vaniljsocker i om alla vill ha det, jag är ju expert på pannkakor

Favorit glass?
Svar: En Ben&Jerry, vet inte riktigt vad den heter just nu, men på ena sidan är det choklad glass, sen typ choklad sås imitten och på andra sidan vanilj glass med kakdeg haha

Vem är din bästa vän?
Svar: Maya
Vad är din favvo mat?
Svar: Pannkaka
Skolans mat bra dålig?
Svar: Den suger
Hur mycket tycker du om din klass på skala 1-10?
Svar: 8

Hej Adelia:)
Hur mår du?
Svar: Hej Linn.V, jag mår bra , hoppas du också mår bra

Vilken är din favoritfärg?
Svar: Rosa
Vad är skillnaden med ditt förra objektiv med det nya?
Svar: Mitt förra, eller mitt andra ( 18-55 ) kan man zooma på, bakrunden blir inte så jätte suddig. Mitt nya blir bakrunden jätte suddig på, bättre ljus men man kan inte zomma :)
När fyller du år?
Svar: Jag fyller år den 26 April, så det är snart :)
Har du fler djur än Nova?
Svar: Nepp, men har haft tre kaniner och två undelater och sedan Nova :)
Vilken är den bästa årstiden att fota på? tycker du!
Svar: Sommaren är bäst för då finns det mycket fina färger och mycket att fota, dne sämsta är vinter.

Hur länge har du dansat?
Svar: Jag har dansat sen jag var fyra tror jag.
Vad dansar du?
Svar: Streetdance, Jazz, balett, och sen är det en gästlektion och då kan det vara vad som helst :)
Idol?
Svar: Ingen, men sen finns det ju många bra, bla. dom jag sa där uppe :)
Favvo Ben & Jerry?
Svar: Den jag skrev där uppe , kakdeg på ena sidan, chokladsås imitten, choklad glass på andra sidan.
Hollister / Gina?
H&M / BikBok?
Duscha / Bada?
Godis / Glass?
Glad / Arg?
1D / JB?
Vår / Höst?
Kanin / Hamster?

Vem är du kär i?
Svar: jaa du,

Hur mycket är du intresserad utav smink? 1-10?
Svar: Ska jag vara ärlig så gillar jag inte smink mycket alls. Föredrar hellre att vara naturlig men samtidigt så brukar jag ju ha maskara och ibland conciler. Men typ 4 kanske.



Det var alla, hoppas ni vart nöjda :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0