shopping

Idag har jag shoppat. Köpte en skinnjacka för det behövdes verkligen! Typ alla går med vår jackor och där kom jag med min vinter jacka. Men nu har jag iallafall köpt en. Vet inte om ni vill ha bild men det är en vanlig. Sen har jag pluggat lite balett med två andra, och skrivit 2/3 övningar som vi skulle göra. Har städat klart mitt rum precis också haha. Men sen ska jag ner i källaren och dansa lite tror jag. Måste träna på alla danser. Men är fortfarande rätt trött men ska inte lägga mig och sova för då kommer jag inte kunna sova på natten ;) 

Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerad i Gimp 2.6
                                   

Kommentarer
Postat av:

Kan vi få bild? <3

Svar: Aa :) Kan ta kort på den idag <3
Adelia Thunstam

2013-03-11 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0