sååååå trött

Hej! Nu ligger jag bara och slappar i sängen. Är helt slut! Först balett i en och en halv timme och sedan gästlektion som också är så lång. Men lektionerna för övrigt var bra! Och är jätte glad för det var pytte lite kvar tills jag kunde gå ner i spagat på höger ben, eller med höger fram. Och sen hade jag och dom andra rätt på läxan så det var bra. Så kännder mig nöjd iallafall och det är ju bra. Men min dag var så att jag vaknade kl. 08.00. Chillade, åt frukost och klädde på mig. Sen skjutsade mamma mig till bussen som gick strax runt kl.10.00. Sen åkte jag till dansen. Först tittade vi lite på läxan och sen stretchade vi innan baletten för det är bra. Sen hade vi balett i ungefär en och en halv timme. Sen hinner vi bara byta om och kanske äta om man har med sig något. Sen hade vi gäst lektion i en och en halv timme. Efter den lektionen så kom mamma och hämtade mig och sen handlade vi och åkte hem. När jag kom hem åt jag mat, köttbullar med makaroner. Och nu sitter jag här och slappar ;) Men dagen har vart bra hittills iallafall! :)
Nikon D3100 - Översta: 18-55mm , understa: Nikkor 50mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0