nu är det lov

Nu är det äntligen lov! Så gick ner i källaren direkt när jag kom hem. Tog lite kort och så. Sen ska jag dansa lite också. Men fick ett diplom i skolan idag iallafall haha. Fattade inte att jag skulle få och sen när dom ropade upp mitt namn så var det rätt pinsamt. Men dagen har gått snabbt men ändå långsamt för det ända man längtar till är ju lov. Fast redovisade min sak i so idag. Det var ju det här att man skulle gemföra alla religoner. 

Just nu sitter jag bara och skriver här och lyssnar på super bra musik, från favvo filmen lol såklart :') Nu ska jag ta och dansa iallafall :)
 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till diplomet :)

Svar: Tack :)
Adelia Thunstam

2013-03-28 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0