den bästa av dom alla

Hej! Idag har jag vart med Maya. Hon gick hem typ 16:45. Men vi gjorde en rolig sak i källaren, hahah. Men tog inga bilder men ni får några gamla. Och min hund Nova, haltar :/ Först haltade hon och då gick det över. Men sen imorse klev hon kostigt och nu kan hon inte gå på högra fram ben. Men det är typ i "armhålan" hon har ont. Men vi ska se om det går över annars får vi åka till veterinären :( Men därför har det inte blivit så mycket blogging förutom imorse. 

Hade även NO prov. Det gick bra, tror jag. Hade svårt med typ 2 uppgifter av 12 eller vad det var men tror jag fick rätt. Imorgon är det även matte prov, nationella. Hoppas det går bättre en det andra, men som tur är så kan det bara höja inte sänka! Så det är jätte skönt tycker jag! Sen slipper jag idrotten också men på inläsningsdagen på måndag så ska jag ändå ha idrott i en och en halv timme haha.
Men just nu skriver jag ju här men annars läser jag lite bloggar och lyssnar på musik. Har ingen bra musik på min spellista just nu förutom typ 3 låtar. Men orkar inte byta hela tiden så kör igenom listan ändå haha. Men här får ni iallafall några gamla bilder på mig och Maya.
Nikon D3100 - Två översta bilderna: 18-55 mm objektiv, två understa: Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6
                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0