hemma

Jag har faktiskt vart i familjens kompisars sommar stuga. Eller nu är det väl vinter stuga haha, men deras stuga iallafall har vi vart i. Vi gick på isen lite åt mycket godis och sånt. Är jätte illamående men äter fortfarande godis haha. Jag har iallafall shoppat där. Köpte ett linne och en tub topp som ni kan se under. Nu är jag iallafall hemma och det vill jag vara några dagar haha. 

Just nu lyssnar jag på musik, alla lol låtar ;) Sen så har jag redigerat lite bilder från där vi var :)
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6
Visst är Nova söt på bilden längst upp haha? :)

Linne: Grått | Gina Tricot | XS | 99kr
Tub-topp: Vit | Lindex | XS | 99kr

Kommentarer
Postat av: FITNESSLINDA

Tubtoppen är ju jättesöt!

Svar: Tack, dom är verkligen bra att ha ibland :)
Adelia Thunstam

2013-03-31 @ 19:46:39
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda
Postat av: Emma

Vilka gulliga bilder på hundarna! :)

Svar: Tack men det är bara en :) som heter Nova :)
Adelia Thunstam

2013-04-03 @ 19:07:24
URL: http://emmamaki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0