Godmorgon

Godmorgon allihopa! Just nu ligger jag bara och slappar i soffan. Ska äta snart för det har jag inte gjort. Men igår iallafall så pluggade jag lite balett eller hur jag ska förklara haha. Och så höll jag ju på med min blogg. Ska fortsätta med det idag och kanske publicera det så ni får se, om jag blir klar förstås. Men idag kommer ni få lite bilder, så titta in här lite sedan. Bakade aldrig mocka rutor igår för var faktiskt inte så sugen på att baka. Hade kanske ätit för mycket eller nåt haha? Men måste träna lite piruetter också. Fick ju som en "hemläxa" att göra det också så det får man ju göra, det är ju trots alt ett sport lov ;) Men skriver lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0