godmorgon alla fina bloggläsare

Godmorgon!

Snart ska jag äta lite frukost! Ska ta nutella mackor haha. Bra start på en fredag :') Såklart ska man ju även se let´s dance så det blir ju kul för det har jag längtat efter det! Eftersom det är långfredagen idag så blir väl denna dagen lång, eller inte. Men kommer väl bara chilla för har ingen styrka kvar. Kan hända att jag kaaaaanske går ner i källaren och stretchar lite för det är inte så jobbigt. För till midsommar ska jag kunna gå ner i spagat på båda benen och i split. På höger kan jag men inte på vänster och inte split. 

Så nu ska jag ta och äta lite så skriver jag senare :)
Ska väl komma på nåt roligt inlägg :)
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud så söt ❤

Svar: Tack <3
Adelia Thunstam

2013-03-29 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0