emma.w

Har precis kommit hem från Emma. Hade jätte kul hos henne. Vi fotade , chillade, spelade wii och sånt. Men snart ska jag plugga No. Har prov i det imorgon. Men matte provet gick bra tror jag. Sista pappret i sista häftet hade jag lite problem med men tror det löste sig, hoppas jag. Men annars har dagen rullat på bra. Efter nationella provet hade vi lunch och sen bara två lektioner så det var chill iallfall. Men är rätt trött nu ( som vanligt ;) ) , nej men asså det var ändå rätt kallt idag och vi fotade ju ute men det var mysigt. Sen har jag inte gjort mycket mer. 
Nikon D3100 - Nikkor 50 mm - Redigerad i Gimp 2.6
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0