dans

Nu har jag kommit hem från en lång dag. Hade bloggat från mobilen men bilderna syndes inte och kunde inte ta bort inlägget från mobilen så fick starta datan. Men då redigerade jag lite bilder också. Men idag har jag alltså vart på det där leklandet i Eskilstuna med min kusins barn och min moster. Vi var väl där strax efter 10 skulle jag tro för dom öppnade 10 och det var ingen där när vi kom. Hade inte träffat dom på ett tag så kände att det var dags att göra något kul med dom och det tyckte dom var kul! Sen direkt efter det skulle jag dansa. Det tar ju drygt en timme att åka dit men direkt skjutsade min moster mig till dansen. Hade en halvtimme på mig att byta om och chilla lite där innan vi skulle dansa. Sen dansade jag i en och en halv timme och sen skulle vi till farmor och äta middag. Fast han åka hem först och byta tröja och sådär. Fixa mig lite ;) Sen vart min familj somsakt bjudna på middag hos farmor. Det vart kött och potatis och sen åt vi lite glass. Så sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Är rätt trött nu! Och imorgon börjar skolan :( Fast ska bli kul att träffa vänner efter denna korta vecka. Har ju inte hunnit sakna dom på sådan kort tid. Sen har jag ju vart med Maya och Emma iallafall :) 

Nikon D3100 - 18-55mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6 
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0