Bilder

Senare kommer lite bilder, sommar bilder bara för att jag längtar till sommaren :( Min dag har väl vart bra , inte den bästa kanske men den var okej. Veckan efter lovet ska vi ha nationella prov, i no. Men det är ju rätt långt kvar så det gör inget haha. Men har precis ätit mellis. Så nu ser jag på tv. Kan inte hålla på med min mobil så mycket utan laddare. För om jag inte ens håller på med den drar det jätte mycket batteri! För en gång så råkade jag ta slut på mobilens batteri , eller det var i måndags tror jag. Två gånger i rad gjorde jag det, sen dess har den dragit jätte mycket batteri som jag sa utan att jag håller på med den. Om det har blivit så med eran nån gång så kommentera gärna! Och skriv gärna en kommentar på förra inlägget om jag ska ha frågestund eller något sånt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0