Stafett

Ja nu ska jag packa ner lite kläder inför imorgon. Som jag har berättat så är det stafett i skolan. Hoppas det går bra, men jag vill ju bara ha kul haha. Innan det är det städning. Mitt skåp är ju ner kladdad med text från Maya och några andra. Har en whitebordpenna och den går bort med lite vatten. Fast man kan ta bort det efter typ 1 dag utan vatten men går det några dagar måste man ta vatten på det haha. Kommer sakna skolan, alltså kompisarna. Vissa slutar, lärare och elever och det är ju ganska tråkigt eftersom man precis börjat lära känna dom. Men man kan ju alltid vara med dom på andra dagar. Så detta är näst sista riktiga dagen innan skolavslutningen. Den är på torsdag. Då ska jag krama alla, nästan, hejdå. Men sen kommer man ju vara med dom på loven och sådär.

Ska till grönan men Anton , Philip och Maya nån dag så det ska bli super kul för har inte vart där på några år. Har alltså inte åkt nån karusell där man får vara över 1.40cm eftersom jag aldrig vart där när jag har vart så lång (kort), haha. Det var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0