skogen

Idag gick jag till skogen och fotade. Det var ju kossoe där ( tjurar ), men gick lungt förbi dom och in i skogen haha. Men gick till det där träsket jag berättade om. Hade gummistövlar på mig också. Men sen när jag skulle ta mig över till det där stället så råkade jag inte se mig för, eller jo det gjorde jag. Men då iallafall så trampade jag i en träskvattenpöl eller vad man ska kalla det som var jätte djup, eller djupare än vad jag trodde. Och hade låga gummistövlar på mig så vattnet steg över min fot och skon så fick ett litet fotbad ;) Men bestämde mig ändå för att jag skulle komma dit och fota dom där vita sakerna. Dom var inte så fina om man bara fotar en, men eftersom det var så många över hela träsket var det as fint. Men vart tyvärr inga bra bilder på dom men ni kan iallafall få se hur det såg ut. Men sen gick jag där ifrån, ( det var ganska svårt ) men då fotade jag lite andra saker, blommor och sånt. Sen kom jag hem och lagade pannkaka som jag åt nyss haha. Men här får ni lite bilder:
Detta tyckte jag inte var så fint.
Såhär var det fina, långt ifrån.
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerad i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0