Massor av saker

Hej! Idag är det inläsningsdag i skolan vilket menas med att man får göra vad man vill, förutom att ta rast och sånt hela tiden men man får iallafall välja ett ämne eller fler som man ska jobba med. Jag har lite saker jag ska göra klart idag. Typ 4-5 grejor. Men tar så mycket av det i skolan och resten hemma. På dom tidigare inläsningsdagarna har jag bara tagit saker för har inte haft nåt att göra klart. Men nu i slutet så kommer ju allt man måste göra klart så nu tror jag att nästan alla, eller jätte många iallafall måste ha typ minst 1 sak dom måste ha på inläsningsdagen. Så när jag kommer hem ska jag fortsätta att plugga med det jag har kvar.

Kommer ju bli lite regn efter 13.00 stog det på min mobil, men hoppas det inte blir nåt. Eller hoppas att det typ spöregnar isåfall. Ganska kul att vara ute när det regnar haha. Men är det typ duggregn är det ju inte ett dugg kul, hahha :D

Bloggar väl när jag kommer hem isåfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0