förlorade

Haha nu är jag hemma från skolan. Efter stafetten så fick man sluta så det var skönt. Men vi förlorade. Först tävlade 6a, 6b, 6c mot varandra. Sen 7a osv.. ända upp till 8:an. Men vi kom två när man tävlade mot sexorna haha. Sen gick 6a, 7b, och 8a vidare tror jag. Då vart det final och 7b vann. Jag går i b så b laget vann ju iallafall haha ;) 

Sen ska jag åka och klippa mig. Ska bara klippa topparna för klippte mig ju för inte så länge sen, eller ganska men aja. Skönt att få det gjort innan skolavslutningen!
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6
 
Visst har Emma sjukt fina ögon!

Kommentarer
Postat av: J U L I A - fotoblogg

Jätte fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Adelia Thunstam

2013-06-11 @ 15:16:37
URL: http://halfmoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0