sovit

Hejsan! Jag och Linn sitter nu vid datan på madrassen som ligger på golvet ;) Vi har inte ätit frukost ännu men det ska vi göra sen! Hoppas att ni vart nöjda med bilderna från igår! Lite senare idag kommer recepten på allt, men vi inproviserade lite så det är inte riktigt som recepten, men vi bakade:

Chokladmuffins, några hade en oreo kaka i botten. Alla hade tre små marshmallows på toppen innan frostingen.

Vi gjorde en oreofrosting på hälften av cupcakesen, sedan gjorde vi en hallonfrosting på andra hälften av muffinsarna. Dom blev jätte jätte goda! Hoppas att ni bakar dom också, efter jag har skrivit recepten på dom, jag rekommenderar dom verkligen! 
Nu ska jag fixa med lite bilder på datan så skriver jag recepten sen när jag får tid!

Jag har fixat med den här slutbilden som jag kommer skriva i varje inlägg i slutet. 

                                         

Kommentarer
Postat av: Evelyn.

Hej Adelia hoppas att du läser den här kommentaren.
Jag heter Evelyn och vi har ju smsa't på kik och jag har en fråga inom blogg.se hur gör man en egen bloggdesign med egna bilder? skicka på kik :*.

Svar: Har skickat på kik nu :) <3
Adelia Thunstam

2013-01-27 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0