ny bloggdesign

Hejsan! Iförrigår fixade jag en ny bloggdesign för den andra vart färgen på mobilen ful. Men nu har jag en ny! Min syster hjälpte mig att sätta in den eftersom jag inte har lärt mig det ännu. Klicka här för att komma till hennes blogg. Ni kan gärna skriva en kommentar om den var fin/eller om den andra var finare! Tårtan som jag bakade igår var jätte god ( bild finns i inlägget under ). Fast hade gjort fel på marängenkrämen som jag hade smetat ovanpå och på kanterna. Jag hade hällt i allt socker och ägg vitorna som tidigt så då när den var klar så kände man allt socker, men annars var den perfekt! Den ska jag nog baka igen till min födelsedag! Jag har redigerat lite bilder som jag lägger upp nu: 


Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0