Intressen

Nu är allt fixat med headern och så. Jag har fotat lite idag, men det var så kallt så det vart inga bra bilder. Fast då tog jag lite bilder i källaren ( mitten bilden på headern ). Hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg. Jag tror att jag kommer blogga varje dag , men eftersom detta är en foto blogg till en början så kommer jag inte skriva jätte mycket om vad jag har gjort på dagarna. Men det kommer jag göra när jag har haft bloggen ett dag och när jag känner för det. Men jag är iallafall 12 år. Jag älskar att dansa , och fota självklart ;) Att baka är också ett stort intresse. Det kommer väl upp lite sånna bilder också när jag har bakat lite. Jag brukar oftast sitta vid gimp när jag sitter vid datan. Då brukar jag redigera gamla bilder om jag inte har tagit nya på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jätte fin blogg Adelia!!!!! <3

Svar: Tack så mycket Isabelle!
Adelia Thunstam

2013-01-13 @ 19:15:11
Postat av: Kajsa

Vad har du för kamera? Jag har Nikon D3200!

Svar: Min kamera heter Nikon D3100, så det är nästan samma!
Adelia Thunstam

2013-01-14 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0