innebilder från igår

Hejsan! Som ni vet så skrev jag ett inlägg på morgonen, nu skriver jag ett ganska sent för har vart och dansat. Ny grupp och så :) Men igår redigerade jag ju lite bilder, dom var helt okej :) Tänkte då visa vilken ritplatta jag har. Den är av märket Bamboo. Den kan lagga upp sig i Gimp så man inte kan göra vissa saker. Men annars är den jättebra! Jag är inte för att rita så jag använder den istället för musen på själva datan. Det är mycket lättare att göra saker med ritplattan. Men den är väl ganska bra förutom i Gimp. Fick den i julklapp för några år sedan tror jag. Men här kommer lite bilder från idag, bilderna vart ganska brusiga eftersom det var mörkt ute och sedan funkade inte min taklampa så fick använda mig av en ganska stark lampa som jag har i mitt rum:

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Kommentera om ni vill att jag ska lägga in något speciellt inlägg :)
Tack till alla som säger att min blogg är bra och ni som besöker och kommenterar!

                                   



Kommentarer
Postat av: kusinis

Halloj!
Ska visa lite trix på hur du tar inomhus när det är mörkt ;) så slipper du bl.a. bruset ;) får ta en fotodag alla kusinisar :D

Svar: Ja det skulle behövas! Det skulle bli jättekul! Vi får hitta någon dag! :'D <3
Adelia Thunstam

2013-01-28 @ 22:14:15
URL: http://belindai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0