if it happened, it was for a reason

Hejsan! Imorse visste jag inte hur kallt det skulle vara på dagen. Men tyckte nu när jag gick hem från skolan att det var för kallt! Så tog lite bilder i mitt rum iallafall. Skoldagen har vart bra! Vi hade No sista lektionen och då var jag klar med allt så då fick jag göra vad jag ville, så det var jätte skönt! Men någon dag måste jag ju verkligen ut och fota, men det är så kallt så jag vet inte haha. Här kommer lite bilder:


Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Belinda

Fina bilder stumpan :D <3

Svar: Tack så mycket Belinda! <3 :D
Adelia Thunstam

2013-01-24 @ 08:39:07
URL: http://belindai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0