snöigt

 Hejsan! Igår sa jag ju att jag måste ut och fota. Men idag så snöar det bara för det. Det har ju snöat typ hela dagen och kan inte gå ut och fota för då kanske någonting förstörs, det vill jag ju inte. Just nu ser så håller jag på lite i Gimp 2.6. Har tagit lite kort inne iallafall ocg redigerat dom. Så ni får väl nöja er med dom :) Nova ligger just nu brevid mig som ett element haha. Sen om jag får bättre internet så ska jag fixa mina appar på mobilen med en app som heter CocoPPa. Där kan man ändra färg på sina appar, men det dåliga är att man inte kan ta bort dom standarda. Så man får ha dom nån/några sidor bort från resten av sina färgade appar. Fast hon någon om man kan ta bort dom standarda så kommentera gärna ↓ 

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Gimp 2.6
Ha det bra!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0