only hate the rode when you missing home

 Hejsan! Nu har jag haft utvecklingsamtal, det gick bra! Tog typ en halvtimme haha, sedan åkte vi och handlade på ica. Snart ska vi iallafall äta mat, hamburgare blir det :) Just nu lyssnar jag på lite musik och sådant. Och efter jag har skrivit detta så ska jag plugga engelska glosor, 15 st. Imorgon ska jag även med Linn hem, om det går. Så det blir nog inte något inlägg förens på kvällen, beror på när jag kommer hem. Men här har ni bilden på semlan från igår, jag tycker inte om grädde så fick en med vanilj kräm i typ, och en lite mindre! Den var extra god! :

Nikon D3100 - 18-55 mm objektiv - Redigerad i Gimp 2.6
Inte världens finaste bild men aja ;)
                                                                                                       
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0