nova

Hejsan! Idag har jag vart ute och fotat, som jag sa att jag skulle göra. Nu har jag redigerat typ 20 bilder eller något haha. Men idag hade vi matteprov också. Det gick väl ganska bra. Men idag ska jag nog inte göra något mer en slappasaker som jag kallar dem ;) Men jag är lite sugen på att baka något! Ska nog göra det i helgen. Har någon något favorit recept på bakelser som man kan baka? Helst något med shoklad eftersom jag älskar choklad. Men jag har godis förbud så kan ju inte äta det, fast får äta det i muffins eller bakelser tror jag. Men imorgon så ska jag nog baka och göra någon bloggdesign till Hanna. Men här får ni lite bilder från idag:

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Hoppas ni vart nöjda med bilderna! Mer an dom här bilderna som jag tog idag kommer upp imorgon!
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0