Mt

Hejsan! Idag ska jag ju kanske hem till Linn. Det ska bli jättekul! Ska få se hennes nya kanin i verkligheten idag! Har bara sett den på bild och den är så söt! Men just nu är jag i skolan, skönt med torsdagar tycker jag! Det är nästan bara bra lektioner tycker jag! Eller dom är sköna eller hur man säger det haha. Just nu har jag metors tid, men skrev detta igår som utkast haha. Redigerade en bild igår också, på ett ljus. Det blir så mysig stämning med ljus tycker jag! Och jag gillar ju värme så det är extra bra ;) Tack för alla fina kommentarer föressten! Blir jätte glad av att se att jag har fått en ny kommentar! Och alla som läser! Det är så kul att det går bra med min blogg, att ni gillar den och så :)
 
Nikon  D3100 - 18-55 mm - Redigerad i Gimp 2.6
                                    
                                   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)
Jag har en fråga, snälla svara på den!
Jag undrar hur många unika besökare du har på din blogg ungefär!
Kram ; du vet vem ♥

Svar: ungefär runt 15-20 <3
Adelia Thunstam

2013-02-14 @ 17:32:53
Postat av: Anonym

Okej <3

Svar: Vem är du ? ;)
Adelia Thunstam

2013-02-16 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0