lördag

Hejsan alla lördags människor! Idag ska jag fixa min garderob och kanske baka. Tog lite kort på Nova nyss för att hon älskar solen så hon la sig på mattan mitt i solen och hon såg så söt ut så jag hämtade kameran. Har redigerat lite av dom bilderna nu. Men sedan ska jag se på film. Tror jag ska se The last song, tror den heter så! Har sett den 1 gång men har typ glömt bort allt förutom i slutet så ska nog se på den snart. Jag kommer nog skriva ett inlägg sedan så då säger jag om filmen var bra eller dålig. Självklart så kommer nog fler bilder. Men här kommer lite bilder från idag på Nova och från igår på Nova haha :D
 

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Som vi kanske ser så älskar Nova att rulla sig i snön haha :)

                                    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0