fixat

Hejsan! Idag, eller nyss, så fixade jag med så man såg länkarna som jag skriver istället för att dom blir vita. Jag gjorde dom gråa som ni kanske ser när jag länkade Hannas blogg. Sen har jag bara tittat på några bloggar en så länge ;) Men igår så fixade ju jag med Hannas bloggdesign. Hon vart nöjd! Sen såg jag på film resten av kvällen. Den hette PS. I love You. Den var ganska bra! Har man lätt för att gråta så kommer man nog göra det. Men det gjorde inte jag haha. Men idag tänkte jag att ni kunde få se lite bilder på Nova för några dagar sedan. Jag har redigerat alla den tagen jag tog dom så är det lätt att bara lägga upp :) Här kommer lite bilder på henne:

Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6

Som ni kanske ser så testade jag på att ha lite olika färgnyanser på bilderna. Hoppas att ni gillade dom :D

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0