Ego

Hejsan! Nu ligger jag i sängen och slappar, i tystnad. Orkar inte göra något haha. Vi såg på bio idag, på ego. Den var jätte bra tyckte jag! Den handlar om en kille som älskar musik men förlorar synen. Sen kom det en tjej som är hans nya "assistent" sen får ni se själva, rekommenderar den verkligen! Är ni tveksamma så se trailern. Men den var jätte bra! Efter bion så har jag inte gjort så mycket. Suttit vid datan mest och så. Men kl. 21:00 ska jag ju självklart se på top model Sverige. Hejar inte på någon speciel, gör ni? Men tack till alla ni som läser och kommenterar! :') Har en medelmåttlig besöksstatistik som jag är jätte glad över! Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0