don´t cry

Hejsan! Idag har jag ju dansat jazz som jag skrev förut. Vi värmde mest upp och gjorde massor av övningar som tränar alla delar i kroppen nästan. Vi hann bara dansa i ungefär 15 minuter och det är 1,5 timmes lektion så då förstår ni. Har iallafall duschat och ätit och sådant nu. Har även tagit kort på den oljan jag använder i mitt hår efter att jag duschat. Har tagit den på topparna fram tills nu, fick precis reda på att man skulle ha den i hårbotten men man kunde ju även ha den på topparna så det spelar ingen roll. Måste även klippa mig snart, fast jag har rätt kort hår så blir det ju alltid slitet. Vill ju inte få långt hår som bara är slitet så man måste klippa av allt igen haha ;) Men har fortfarande lite ont i vaderna sen i lördags. Tror det kommer vara så till min kropp vänjer sig vid att jag kommer dansa balett och alla andra dansstilar nu förtiden, hoppas det iallafall. Det kommer bli fullt upp för mig nästa vecka för vi vann ju den här fotbollsturneringen med klassen och då ska vi iväg till andra skolar och vinna lite mer, hoppas jag haha :) Sedan ska vi på teater med klassen, åka skridskor och sådant. Det är typ bara dom dagarna jag hade dans så det får bli mycket att bära :( Men får väl stå ut. Bilder:

Nikon D3100 - 18-55 mm objektiv- Redigerade i Gimp 2.6
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0