data

Snart ska jag gå till farmor. Passade på att redigera lite bilder innan. Dom från igår på mig ni vet. Men senare idag ska jag slappa. Göra lite balett läxa. Hade gjort den men vi i gruppen som hade gjort övningarna fick fel på lite små saker så vi kom överens om att vi skulle göra om allt. Göra om och göra rätt ni vet ;) Men det var nog det jag hade att skriva. Och kanske det kommer en bild som jag har redigerat så ni får se skillnaden! :)

Nikon D3100 - 18-55 mm objektiv - Redigerade i Gimp 2.6                        
                                    

Kommentarer
Postat av: Du vet nästan vem ;)<3

Åh så fin :*

Svar: Jag vet vem du är nu! :D <3 Och tack <3
Adelia Thunstam

2013-02-27 @ 14:45:42
Postat av: Anonym

Va?
Vem är jag ? <3

2013-02-27 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0