dans

Hejsan! Idag har jag dansat. Hade även idrott idag så det blir lite dubbelt. Tog med mig dom där Jazz skorna eftersom vi skulle ha jazz. Men den dansen var lite mer street aktig så ville inte ha dom med en liten klack. Det skulle sett oerhört konstigt ut haha. Men då tog jag istället mina idrottsskor som jag har på gympan. Dom är från stadium. Jätte bra att dansa i! Dom är lätta och inte klumpiga alls. Och eftersom jag har ganska små fötter ( storlek 33 ) så köpte jag dom skorna på "barnsidan" eller vad man ska kalla det. Så jag vill lämna tillbaka dom där jazzskorna. Ni kan se dom på några inlägg under om ni vill se dem. Sen ska jag se på toppmodell Sverige :D Men här kommer lite bilder på skorna och på mig:

 
 
 
Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6 
Tröja från Gina - Tubtopp frpn Lindes - Jeans från Cubus
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0