dans och shopping

Hejsan! Idag har ju jag somsagt dansat. Först dansade vi balett, sedan var det gästlärare och då dansade vi street/hiphop, det var faktiskt jätte kul! Men hade väldigt ont i vaderna efter baletten så det gjorde jätte ont i början på gästlektionen. Sedan hade jag ju självklart glömt skorna till gäst dansen haha.. Men sedan åkte vi till Stockholm för att lämna dom där jazzskorna och sedan åkte vi till skärholmen för jag hade bara lösa jeans enligt mig så nu köpte vi några slim jeans från Cubus. Sedan såg jag en jätte fin tröja så den köpte jag också. Det var det ända jag skulle köpa så vi åkte på direkten. Men nu är jag jätte trött. Farmor är här och har lagat mat så ska väl äta och sedan duscha innan mello, med sean banan. Känns inte som det är några vidare bra låtar längre, det är bara gamla som sjunger dåliga låtar, enligt mig då. Men det är ju alltid lika mysigt med melodifestivalen, och Ben&Jerry ;) Men här får ni lite bilder på dom kläder jag köpte:


Nikon D3100 - 18-55 objektiv - Redigerade i Gimp 2.6
Byxorna är myyyyyyycket tajtare än dom ser ut på bilden! ;)

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0