Dans

Nu är jag hemma efter dansen. Ska snart äta. Sen ska jag städa lite tills mina fina kompisar kommer så det är fint här hemma. Vi hade ju fått en övning från baletten förra gången och idag skulle vi ta med den till baletten. Man skulle skriva ner dom övningar vi gjorde så våran lärare inte behöver upprepa dom varje gång. Hade några fel så vi i gruppen ska skriva om allt. Man skulle ha en bok och skiva i så mamma ska köpa en nu, sen kan jag skriva i den. Sen hade vi hiphop , det var ganska jobbigt för jag vart så trött när vi bara skulle cleana det och göra det bättre. Så då gick vi igenom allt jätte många gånger så vi drog över på tiden lite grand. Men nu är jag hemma iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0