träääningsvärk, eller? ;)

Idag var vi ju på ett museum med klassen. Eller våran klass, 7B och 7D var på musik museumet och 7A och 7C tror jag var på arme museumet. Jag tyckte det var ganska tråkigt. Man gick bara runt där och lyssnade på olika instrument och bilder så ja det var tråkigt, enligt mig haha. Men sen kan det ju vara så att jag inte är så intresserad av det heller haha. Men sen när vi gått runt där i en timme ungefär så gick vi ut på gården där och åt. Pannkaka hade jag med mig haha. Och sen åkte vi hem och slutade dagen på stationen. Så det var skönt att komma hem igen. 

Men sen när jag kom hem då så satte jag mig vid tv:en och bara chillade för var så trött. Och sen tog jag ju två pannkakor med nutella och åt som mellis hhehehe ;) Sen kom jag på att jag hade ganska många bilder på min mobil. Runt 1000. Så jag förde över alla till datan typ nyss så det var jätte skönt att få bort alla från mobilen. 

Känns som min "träningsvärk" har gått över nu men förut var den jätte stark! Kanske för jag gick lite där i stockholm? ;)
Nikon D3100 - TAMRON AF70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2 - Redigerade i Gimp 2.6
Inte så gamla bilder på mig och Maaaaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0