Shopping till skolan osv

Nu har jag precis kommit hem från en liten shopping tur. Jag och mamma bara. Köpte inte så farligt mycket för skulle behöva mera kläder haha, enligt mig. Men lite vart det ju. Dels en ny väska för den jag hade förut var lila så den passade inte till allt + att den var så otroligt liten så fick trycka ner sakerna när jag liksom hade idrott samma dag som dansen. Men det var 100kr rea på den plus så var vi medlem så den kostade 300kr istället för 500kr så det var super.

Vi stannade till på ecspresso house och fikade lite. Värsta goda choklad muffinsen. Får se om finnarna ploppar ut? ;) haha nej men den var ju typ bara gjord av choklad och me love choklad.

Aja detta köpte jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0