Övernattning

Idag är det övernattning på dansstudion. Ska bli kul, dansa all night long you know ;) nej inte riktigt så kanske men nästan haha. Ska och har filmat lite. Så kommer komma upp en video på lördagen tror jag på videofyme men lägger upp den här med så :)

Vill bara att ni ska veta om det inte går att lägga upp bilder så är det för att jag inte har wifi. Det brukar bli så men hoppas det går fast tror inte det.

Iallafall. Mamma skjutsar mig och Ida dit med all packning och så. Sen har vi två lektioner med i mellan går vi till donken tror jag. Ska köpa godis oh sånt där också. Men det ska bli kul! :)


Kommentarer
Postat av: Sandramaria ★

Allt bra? :)

Svar: Nja, trött lite ont i kroppen och så haha.
Själv då? :)
Adelia Thunstam

2013-08-09 @ 15:01:55
URL: http://sandramaria.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0