min dag idag

Hej! Idag har jag bara ätit frukost haha. Men klockan är ju bara strax över 11.00. Men fotade en larv också haha. Men har aldrig sett en sådan förut men grannarna sa att det var en fjärilslarv så får väl tro på dom. Den är ju väldigt hårig haha. Men måste städa rummet iallafall. Fast ska se på desperate housewives emellan tänkte jag ;) Sen fixa naglarna för dom ser hemska ut just nu.

Igår efter dansen iallafall så gick vi på kräftskiva hos min farbror. Men sen gick jag hem för var så himla trött efter dansen som ni kanske fattar ;) Sen chillade jag typ bara och åt upp mitt sista godis, sen somnade jag. 
Nikon D3100 - AF-S Micro NIKKOR 40mm 1:2.8G - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0