Första dagen på danslägret

Ja denna vecka kommer jag ju typ bara uppdatera om dansen så läs om ni vill :)

Första dagen var iallafall sjukt tuff. Först så delade vi in oss i grupper så gjorde vi en liten hejaramsa och sånt vanligt. Sen började då första lektionen. Han vi hade var engelsk och det var ganska kul haha! Men har aldrig vart så svettig som jag vart idag. Jobbigare än vad man tror att bara jobba med fötterna. Vi körde "kriss kross", vet inte vad det blir på svenska men man skulle iallafall hoppa först med höger ben fram och vänster bak och sedan tvärt om, i tempo! Fatta hur jag höll på att dö när det också är typ 40 grader i salen för att alla svettades. Men det var jätte kul!

Sedan lunch i en timme. Hade med mig snabbis mat haha. Vi ska äta ute imorgon, donken it is. Men vi får väl se om vi hinner på en timme men har vi lyckats förut så kan vi nog göra det nu hehe.

Men andra lektionen ( vi hade bara två lektioner för vi gjorde dem där andra sakerna på morgonen ). Men på den så hade vi new style. Super kul stil som går snabbt och så, me liiike. Typ girly girl style men ändå så cool.

Och nu är jag påväg hem från stranden. Så skönt att bara ta ett dopp sådär. Men nu vill jag verkligen hem och titta tv och slappa! ;)

Bild brist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0