Andra dagen på danslägret + mera dans

Andra dagen idag då. Tufft. Andra lektionen sög, pågrund av mig, ingen annan! Men första var house igen, jobbigt som i, ja ni fattar nog vad jobbigt betyder haha, fast detta var riktigt jobbigt. Men sen vart jag as hungrig så hade bara en mandarin med mig + att vi skulle äta på donken så hade ju bara den och vatten. Men fick typ näringsbrist eller nåt, överansträngt mig typ, nåt sånt. Iallafall, ni vet typ ögongloben. Mellan ögonfransarna och ögonbrynet där det går in lite. Där fick jag som huvudvärk fast i ögonen. Så satt hela den lektionen ( 1 och en halv timme ) med tröjan för ögonen så det vart svart för dom. För vart liksom känslig för ljus på nåt wierd sätt. Aja men sen gick jag Ida och Oscar och åt på donken. Det gick över typ direkt vilket var så sjukt skönt för då kunde jag slappna av till sista lektionen.

Men imorgon är jag bara där fram till lunch av personliga själ, nej men inget som har med mig att göra men tänker ändå inte skriva ut det här, ingen big deal. Men får slappa lite där förutom att jag måste lära mig den delen av koreografin på några dagar som vi gör på den lektionen men har två till med henne på denna vecka så det blir bra :)

Tåspetsskorna ska inte lämnas tillbaka, inte ännu iallafall. Det var 10 dagars öppetköp eller vad det nu heter, sådär som man bara har 10 dagar på att lämna tillbaka det man köpt. Men sen så försökte min lärare få tag på min balettlärare men hon var utomlands tror jag.. Så mamma ringde till dansbutiken i Stockholm och frågade om vi kunde få lite längre så vi skulle slippa åka tillbaka, lämna dom och möjligtvis åka tillbaka om det skulle vara så att vi skulle ha dom denna termin. Vill liksom inte att dom är för tighta när min fot fortfarande växer. Så vi kunde lämna tillbaka dom i början av terminen om det är så att vi inte skulle ha dom. Super snällt! Så det vart jag glad över för skulle inte palla åka till Stockholm hela tiden pga. det.

Så ja. Hoppas ni har en bra dag, eller haft eller vad man säger (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0