Roligt

Just nu är jag på väg hem från dansen. Det har vart jätte jobbigt men jätte kul! Är helt trött och jätte törstig just nu men är ju snart hemma så det gör inget. Idag är det ju lets dance! Ska bli kul att se hur det går för alla. Hittills har dom ju vart duktiga med tanke på alla andra i början för då fick dom ju typ bara 1 och nu typ 8. Så ska äta lite ben&jerry sen och mat självklart! 
 
Påväg till dansen så går alltid jag och Maya tillsammans. Vi hade jätte kul för det småregna så då satte vi våra halsdukar på huvudet haha. Så gick vi lite haha.
 
På något sätt så funkar inte min blogg app så får skriva på safari saken. Och den suger är det ända jag kan säg. Orden bli alltid helt fel, det blir aldrig stor bokstav osv.. Och sen kan jag inte ladda upp bilder men får hoppas att det fixar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0