mera shopping

Idag åkte jag ju iväg efter dansen. Handlade inget utan det var mamma som gjorde det innan. Men skulle handla skor och hittade ett par, till dansen eftersom vi börjat med ute gympa och jag dansar med mina andra. Men eftersom mina dansskor ändå var så hala så kunde jag ha dom ute och handla nya dansskor. Så vi åkte till stadium. Dom jag hittade var i 33. Som är min storlek. Men dom var försmå. 35 var förstora. Så jag skulle ha 34. Men det fanns ju såklart inte, typ ingenstans. Inte ens på hemsidan haha. Så får ha mina converse inne eller något. :( 

Men ska börja fixa mig inför kalaset. Välja kläder och sånt. Så skriver väl ett inlägg när jag är där, om mitt internet funkar :)
 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6
Allt från JC. 
Blått linne: XS - 35kr tror jag
Gult linne: XXS - 35kr tror jag
Grå tröja: XXS - 199kr tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0