mathildas blogg

Just nu håller jag på med Mathildas design. Den börjar snart bli klar. Bara lite småfix. Ska väl fixa om min också när jag får fler vår och sommar bilder ;) Har redan tröttnat på min för den är så ful haha. Den är så simpel, vill ha nåt mer avancerat tror jag.. Är ju lite nybörjare och så men lär mig ju. Sen har jag ju önskat mig ett nytt objetkiv i födelsedags present så kanske vill ha lite bilder med det också. 

Imorgon ska jag till skolan ju. Har inte så jätte jobbiga lektioner då, bara lite. Kanske är med Maya eftersom jag inte vart med henne på några dagar haha. Men får se. 
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem mathilda? :)
Och vad för objektiv? <3

Svar: Mathilda strand, hennes blogg heter: strandmathilda.blogg.se
Objektivet heter Nikkor 40mm och sen heter den massa andra saker men det där som jag skrev är det viktigaste! :)
Adelia Thunstam

2013-04-17 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0