just know that every one feels broken sometimes

Hejsan! Just nu sitter jag och tittar på tv, och skriver här. Nu på morgonen har jag läst lite bloggar, ätit och chillat. Har inget speciellt att skriva direkt. Skulle igentligen sova över hos Maya men får se hur det blir med det :/ 

Men igår var jag iallafall på kalas. Min lillkusin fyllde 3år. Så vi var där en stund och fikade och lekte lite haha. Det vart väl rätt fullt där i deras hus men vi hade kul ändå.
Nikon D3100 - Nikkor 50mm - Redigerade i Gimp 2.6

Kommentarer
Postat av: EElin

Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

Svar: Jag tycker att din blogg är fin och du skriver vettiga saker! Man skulle kunna göra den mer personlig genom att ha lite mer bilder i menyn kanske eller något liknande! Kanske på headern att man skulle kunna göra en med både bilder på dig, husdjur om du har, kanske lite natur eller något som symboliserar vad du gillar att göra! Om man tänker på inläggen så skulle man kunna skriva lite sanningar om sig själv, tips eller t.o.m kanske hiss och diss. Jag gör inte hiss och diss eftersom jag inte har så jätte många som läser men det beror på om man känner för det eller inte :) tack! <3
Adelia Thunstam

2013-04-02 @ 10:10:05
URL: http://ehecktors.blogg.se
Postat av: stina

haha vad söt bild!

Svar: Tack så mycket haha :D
Adelia Thunstam

2013-04-02 @ 10:39:29
URL: http://stinanyman.webblogg.se
Postat av: Tilly

Härlig bild...!! Precis i ögonblicket, haha. :)

Svar: Haha tack! Fast det gäller att ta många bilder och det krävs många skall ;)
Adelia Thunstam

2013-04-02 @ 21:23:20
URL: http://tillyhild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0